Hoofd marketing & belevingsdeskundige
Als belevingsdeskundige wordt er gelet op een kwalitatief, duurzame, culturele en natuurlijke reis. Deze reis is speciaal voor de jongeren uit Iran, zij zullen optimaal kunnen genieten van onze 10-daagse reis door Spanje.
In deze reis komen allerlei belevenisvolle activiteiten en uitstapjes aan bod. Een kleine greep uit deze inspirerende reis: een bezoek aan het stadion van Madrid waar jongeren de sfeer kunnen proeven van het Spaanse voetbal;
botanische tuinen voor de bewustwording van de natuur in de wereld;
een stukje cultuur komt tot uiting in een Moors kasteel waar alle details worden beschreven uit de tijd van de Mooren in Spanje. Dit is interessant voor de jongeren uit Iran aangezien zij veel hebben met deze cultuur.
Maar natuurlijk is er ook vrije tijd voor onze jonge reizigers, zij kunnen lekker rondsnuffelen in de tax free markt in Ceuta en in Malaga kunnen ze de reis op een sfeervolle Spaanse manier afsluiten; natuurlijk is dit gedeeltelijk onder begeleiding. Door voldoende begeleiding te bieden, hebben de reizigers een houvast en hoeven ze zich niet alleen te redden in een vreemd land waarvan ze de taal niet spreken. De begeleiding geeft een geruststellend en veilig gevoel voor de reizigers.
Kortom: beleving zit volop in onze reis verwerkt op het gebied van cultuur, sport, natuur, duurzaamheid en vermaak. Daarbij worden jongeren extra bewust gemaakt over hun milieuomgeving en die van anderen hoe ze die kunnen veranderen of verbeteren in hun manier van leven. En er wordt zeker gelet op de cultuur en gewoontes van onze reizigers en daar wordt dan ook rekening mee gehouden. Zoals gebedstijden die staan ingepland en eet en drink behoeftes.
Wij zijn anders dan andere duurzame reizen: bewustwording voor je eigen leefomgeving en die van anderen staat bij ons centraal. Wij proberen juist de nieuwe generatie duidelijk te maken dat het slecht met de aarde gaat en op welke manier ze hun steentje kunnen bijdragen. Dit word op zo'n manier gebracht dat het duidelijk te begrijpen is voor de Iraanse jongeren. Naast deze educatieve les wordt er natuurlijk ook aandacht besteed aan het vermaak voor onze gasten. Wij bezorgen onze gasten een mooie plezierige herinnering van de reis. Deze reis is zeker niet saai te noemen voor de jongeren uit Iran.
Ons logo staat voor duurzaamheid in een zonnig Spanje. Aan de frisse Spaanse kleuren(rood en geel) kun je onze naam duidelijk herkennen. De 3 bladeren op de achtergrond geven de 3P’s (people, planet, profit) aan in het kader van duurzaamheid. Dit logo straalt een jonge frisse reis organisatie uit.
Er wordt gezorgd voor een zorgvuldige site die in het teken staat van duurzaamheid, dit is op te merken aan de kleur groen. Spaanse plaatjes worden op deze site gebruikt om Iranese jongeren enthousiast te maken voor de aangeboden reizen naar Spanje. De posters hangen in grote Iranese steden zoals Teheran, Mashhad en Shiraz. Deze posters zijn gericht op de jongeren die studeren in deze steden. Ook worden er acties groots gepresenteerd bijvoorbeeld op tv onder programma’s waar Iranese jongeren veel naar kijken. In de reclames wordt duidelijk gemaakt dat het vooral om een culturele duurzame reis gaat die ingericht is aan de Iranese jongeren.
Maak jouw eigen website met JouwWeb